Tuesday, February 17, 2009

Bokcirkel



Jag ska vara med i en bokcirkel och så såg jag ett fotoen sida om blixtfotografering. Då tänkte jag att det där måste jag göra också. Sagt och gjort. Fram med DN, en kniv och ett limstift. *pilla*pilla*pilla* Tur att det är bokrea snart så att det finns bilder på böcker i dagstidningarna.

Så här blev det. Jag är riktigt nöjd. Jag undrar vad Hasse tycker...


Stolarna är dessutom handgjorda och eftersom det är temat i veckans Tisdagstema så får detta bli mitt bidrag dit också.

7 comments:

  1. Jättefint. Både motivet och bilden. Kul idé! Jag gillar också nästa bild mycket ("the light").

    ReplyDelete
  2. Kul! Här är det en som minsann tänker till och inte bara plockar något ur arkivet. Snyggt arbete och annorlunda tolkning! :) Håller även med "m" om att light-bilden är snygg.

    ReplyDelete